Catalonia Talent

Catalonia Talent

Vins catalans es promocionen a Miami

12 de maig de 2022

Articles - Gastronomia i alimentació

12 cellers catalans han presentat alguns dels seus vins i caves a importadors i distribuïdors nord-americans, en dues jornades de tastos en el marc del programa Catalan Wines USA, amb l’objectiu de fomentar els acords comercials. L’esdeveniment, organitzat per l’Oficina Exterior d’ACCIÓ a Miami, ha consistit en dos dies de tastos i masterclasses a les ciutats de Los Angeles (Califòrnia) i Nashville (Tennessee).

Els cellers que han participat en aquestes jornades són: Agustí Torelló Mata, Albet i Noya, Alsina & Sardá, Casa Mariol, Castell d'Or, Clos Montblanc, Covides, Domenio Wines, La Vinyeta, Mas Llunes, Monestir del Tallat i Vins Claramunt.

Els Estats Units, juntament amb Alemanya, són un dels principals importadors de vins i caves de Catalunya, és per això que després de la cancel·lació temporal a causa de l’esclat de la pandèmia, el programa Catalan Wines USA ha tornat a activar els actes en format presencial. A més, aquestes jornades han facilitat els acords comercials i les relacions entre els cellers i 20 importadors i distribuïdors nord-americans.

Per la gerent de l’àrea d’exportacions de Covides, Anna Vázquez, el Catalan Wines USA “va més enllà de tastar vins”, atès que gràcies al seu format intensiu, “la divisió en petits grups amb importadors i distribuïdors permet dedicar el temps necessari a cadascun d’ells”. Al seu torn, la directora de vendes de Casa Mariol, Marta Vaquer, ha explicat com el programa els “ajuda a entendre millor el mercat dels Estats Units, a saber on focalitzar la producció i a expandir-se”.

Pel que fa als importadors i distribuïdors dels Estats Units, Kirk Kurkjian, membre de la família de la Corporació LAC Products, ha destacat com “aquest esdeveniment permet veure moltes coses en un període de temps molt curt, tret que ho fa molt eficient”. A més, ha afegit que “tots els assistents estiguin correlacionats i vinguin del mateix lloc és molt positiu”. Alhora, el president i CEO d’Hillside Wines, Bruno Laclotte, ha expressat que “hem d’educar el públic de Los Angeles sobre aquests nous tipus de vins i és molt positiu aprendre’n tanta informació tan ràpidament. Ens ajuda a captar informació essencial que se’ns podria passar de llarg”.

Contingut relacionat

Recorda el futur
Carregant...
x