Catalonia Talent

Catalonia Talent

Luggit desembarca a Barcelona i espera gestionar 40.000 equipatges aquest estiu

7 de juliol de 2022

Articles - Comerç i Turisme

Barcelona se suma a Lisboa, Porto, Viena i Praga, on la startup ja opera amb èxit. La companyia preveu multiplicar per quatre el seu creixement respecte a l'any passat i espera començar a operar a les principals ciutats espanyoles el 2023

La startup portuguesa LUGGit.aap ha donat al clau implementant tecnologia que resol un dels grans problemes dels viatgers: la gestió de l'equipatge abans i després del check-in i check-out a l'allotjament. Moltes vegades un viatger arriba al seu destí a primera hora del matí i es troba que el check-in a l'hotel o apartament turístic és a les 3 de la tarda. LUGGit permet que qualsevol turista pugui trucar en temps real a un 'keeper', un conductor que rep la sol·licitud al moment i s'acosta fins al lloc on està localitzat l'usuari per recollir el seu equipatge, guardar-lo durant el temps necessari i lliurar-lo al lloc i hora escollits pel viatger.

“Estem feliços de poder anunciar l'inici d'operacions a Barcelona, ​​una de les capitals del turisme mundial que torna als números pre-covid. Abans de la pandèmia ja rebia gairebé dotze milions de viatgers i 33 milions de pernoctacions a hotels i pisos turístics. Molts d'aquests viatgers necessiten els nostres serveis de recollida i entrega d'equipatge, ja sigui abans del check-in o després del check-out. Avui ja podem dir que som aquí per oferir-vos més confort durant el vostre viatge i un problema menys també per als hotels i gestors d'apartaments turístics, els quals veuen en nosaltres un aliat per oferir el servei de gestió de l'equipatge”, afirma Ricardo Figueredo, Co -Founder i CEO de LUGGit.

LUGGit ha conseguido ofrecer un servicio de confianza, que soluciona un inconveniente tanto para los viajeros como para los dueños de apartamentos turísticos, hoteles y agencias de viajes que deben gestionar los equipajes antes y después del check-in y check-out de los turistas.
La compañía comenzó con éxito en Lisboa y Porto en 2019 tras recibir financiación de Portugal Ventures, uno de los fondos portugeses más importantes. Si bien la pandemia ralentizó su crecimiento, su modelo de éxito -basado en un equipo humano de excelencia y en tecnología de punta- les ha permitido crecer aún durante la pandemia e internacionalizar sus operaciones en Viena y Praga. En enero de 2020, la compañía recibió en Madrid el reconocimiento como la segunda solución más innovadora del sector turístico del año.

Los ingresos de LUGGit crecen cada mes un 72,5% gracias a la vuelta del turismo y su proceso de internacionalización. “Cada mes el número de usuarios de nuestra plataforma crece más de un 67% gracias a la confianza ofrecida por nuestro equipo de keepers y a las facilidades de integración para las más de 150 empresas de gestión de alojamiento que ya confían en LUGGit”, afirma Ricardo Figueiredo, CEO de LUGGit.

Durante la pandemia, la compañía trabajó arduamente en la integración de su plataforma con los sistemas de cadenas hoteleras, apartamentos turísticos, touroperadores y agencias de viajes. Esto les ha permitido disponer de la tecnología que hace posible integrar su sistema en las plataformas de reservas de estos operadores. “Cualquier gerente de alojamiento, hotel o agencia de viajes sabe que en algún momento tendrá que encontrar una solución para gestionar el equipaje de sus clientes. Lo que permite nuestra plataforma es que estas empresas sean proactivas en la prestación de la solución, dando a los clientes la autonomía para reservar el servicio en LUGGit en el momento de la reserva. Si pensamos en todas las decisiones que acabamos tomando sobre el equipaje, desde reservar los vuelos con llegada más tarde (y más caros), nos damos cuenta de que LUGGit hace que todo sea mucho más cómodo y flexible”, afirma Ricardo Figueiredo.

Contingut relacionat

Carregant...
x