Catalonia Talent

Catalonia Talent

Neix el BCN Retail Lab per millorar el comerç de proximitat

17 de maig de 2021

Articles - Comerç i Turisme

L'eix del Cor de l'Eixample ha començat una prova pilot per millorar la digitalització i servei de quatre comerços. La proposta consta de pantalles interactives per conèixer els gustos, la satisfacció i els desitjos de la clientela per tal de formar perfils. A part, aquesta tecnologia serveix per controlar l'aforament dels establiments en les hores més transitades.

Els comerços triats són Crois Croissant Gourmet, Barrabes Esquí i Muntanya, Crearte Styling i Flors Navarro. Els establiments triats tenen molta afluència de veïns i veïnes i tenen una clientela molt variada. La prova pilot durarà fins al mes de juliol del 2021 i, segons els resultats, s'estendrà aquesta proposta a altres zones comercials de la ciutat.

El Laboratori de Comerç de Nova Generació ha comptat amb el suport del Centre Tecnològic de Catalunya i forma part del Pla de Digitalització del Comerç. Compta amb un pressupost de 150.000 euros per la primera fase. Aquest pla té com a objectiu incentivar el comerç de proximitat i millorar la seva competitivitat.

Temes comerç de proximitatCor de l'Eixampleprova pilotBarcelonatecnologiainnovació

Contingut relacionat

FGC Turisme
Carregant...
x