La Corporació d'Hotels Hyatt, reconeguda com una de les figures principals en el sector hoteler a nivell mundial, ha revelat els seus plans per expandir la seva presència a Barcelona, amb la intenció d'obrir almenys sis nous establiments a la ciutat. Javier Águila, president de Hyatt per a la regió d'Europa, Orient Mitjà i Àfrica (EMEA), ha posat de manifest aquesta ambició durant la seva visita a la capital catalana amb motiu de la inauguració de l'Hotel Grand Hyatt Barcelona, anteriorment conegut com a Hotel Sofia.
Segons Águila, la decisió de consolidar la presència de Hyatt a Barcelona respon tant a l'atractiu turístic de la ciutat com a la percepció de canvi a l'Ajuntament de Barcelona, el qual ha mostrat una actitud positiva cap a la inversió i l'arribada de marques internacionals com la seva. Així mateix, Águila ha subratllat la importància d'aquesta expansió com una oportunitat per reposicionar Barcelona a escala mundial com una destinació turística de primera categoria.
Aquesta iniciativa de creixement forma part de la nova estratègia de Hyatt per a la regió, la qual busca aprofundir en el mercat europeu i establir-se com una opció preferida per als viatgers que visiten la ciutat condal. Amb una inversió prevista significativa, la corporació pretén no només ampliar la seva oferta d'allotjaments a Barcelona, sinó també crear oportunitats d'ocupació i col·laborar amb la revitalització econòmica de la ciutat.
L'expansió de Hyatt a Barcelona representa un pas crucial en la relació entre la marca i la ciutat, marcant una nova etapa en la seva història conjunta. Amb l'obertura de nous establiments, es preveu que la presència de Hyatt a Barcelona sigui més destacada que mai, oferint als visitants una gamma més àmplia d'opcions d'allotjament i reforçant la seva posició com a líder en el sector hoteler a escala mundial.
Albert Torras