Catalonia Talent

Catalonia Talent
Opinió

Passió per la comunicació

3 de juny de 2021

Sóc la Marta Royo Espinet, economista de formació i publicista de professió, amb més de 25 d’experiència en el món de la comunicació. Actualment, liderant el meu propi projecte, Mosaiking (www.mosaiking.com), ajudant a crear i transformar marques per aconseguir tenir un món una mica millor.

I avui m’estreno com a col·laboradora d’aquest fantàstic projecte, el Catalonia Talent, aquest meravellós mitjà per encoratjar l’emprenedoria, la innovació i el talent dins de casa nostra.

I com? Doncs fent amb allò que m’apassiona, compartint amb vosaltres experiències, vivències i coneixements relacionats amb la meva professió, de la qual n’he fet una passió: la publicitat i comunicació.

Des d’aquest espai del Catalonia Talent, vull aportar aquesta passió i aquest amor infinit que sento per les marques i per la comunicació.

La passió i l’amor per les marques és el meu tret diferencial. I la meva proposta de valor, crear marques que enamorin, siguin quins siguin el producte base i el sector de mercat. Independentment de la marca en qüestió, acabo trobant allò que la fa diferencial i única i que, en definitiva, és el que ha d’enamorar el mercat i el que ha de transmetre una bona campanya de comunicació.

Perquè... tot ronda al voltant de la imatge, la publicitat i la comunicació.

Comunicació és...
-          Fer saber una cosa a una persona
-          Creació de missatges
-          Difusió de continguts
-          Sensibilització de campanyes
-          Divulgació de projectes
-          Donar visibilitat als emprenedors

 Però comunicació també és...
-          Passió
-          Emoció
-          Arribar al cor
-          Enamorar
-          Creativitat
-          Notorietat
-          Branding
-          Talent
-          És actualitat en clau de marca

De tot això és del que parlaré dins la secció #EnmarCAT, de moment, de caràcter mensual i, sempre que es pugui, en clau d’actualitat. Perquè actualitat no només són notícies (més aviat informació que comunicació), actualitat són marques personals, són llançaments de nous productes, naixements de noves marques o campanyes de sensibilització.

Com avui, que de l’actualitat tenim una gran notícia relacionada amb la comunicació.

Estic molt contenta d’estrenar-me amb la nova de què ja tenim portaveu del Govern, i que és la gran comunicadora (també periodista de professió) Patricia Plaja.

Plaja, ben aviat es convertirà en una nova marca personal dins del nostre país. Amb una personalitat pròpia, amb uns valors i amb una manera de fer poc habitual dins del món de la política actual. Ho va demostrar abordant la comunicació dels Mossos d’Esquadra, liderant-la.

La fiabilitat de la policia catalana a l'hora de comunicar les novetats en temps real a les xarxes socials, acompanyada de les rodes de premsa del Major Josep Lluís Trapero, van concedir reconeixements a Plaja, que assumirà la responsabilitat de la comunicació del Govern, una de les tasques més de l’administració pública.

Bé, espero que us agradi el que aniré publicant i qualsevol suggeriment o proposta que tingueu, estaré encantada d’escoltar-la.

Visca Catalunya, visca el talent i visca la comunicació!

Contingut relacionat

Carregant...
x