Catalonia Talent

Catalonia Talent

Una vintena de marques de moda participen en el 080 Barcelona Fashion Digital Showroom que es manté operatiu fins el 21 d’octubre

22 de setembre de 2020

Articles

El Showroom del 080 Barcelona Fashion, que se celebra en format digital, es manté operatiu fins al 21 d’octubre, amb la participació d’una vintena de marques de moda.

Com a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19 i la impossibilitat de la majoria de compradors internacionals de viatjar fins a Catalunya, la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) i el Clúster Català de la Moda (Modacc) han apostat per reconvertir la 10a edició d’aquest espai comercial i crear enguany 080 Barcelona Fashion Digital Showroom, una plataforma digital innovadora que a estarà operativa durant sis setmanes i que tindrà els mateixos objectius i funcionalitats que el Showroom presencial que s’havia celebrat fins ara: generar interaccions entre compradors internacionals i les marques de moda catalana que hi exposin.

Amb aquesta aposta pel format digital, es vol garantir la seguretat de marques i compradors i alhora s’ofereix la possibilitat de generar nous negocis i noves relacions professionals en un moment que el sector de la moda catalana ho necessita més que mai. La plataforma del Showroom està desenvolupada per un empresa de solucions tecnològiques de Barcelona en col·laboració amb la Fundació FITEX, i s’emmiralla en altres plataformes digitals de fires d’arreu del món, com la Joor de Londres, la Nu Order de Nova York o la Pitti Connect d’Itàlia. El sistema facilita els intercanvis entre professionals del sector i crea una comunitat per estimular les relacions comercials i de negoci. Les marques expositores, principalment de moda femenina de segment alt, exposaran les seves col·leccions mitjançant catàlegs i fotos, i tindran accés a l’espai “Community” on podran contactar directament amb tots els compradors visitants.

Modacc està treballant en una campanya de màrqueting digital sobre una base de dades pròpia de més de mil contactes, que inclouen compradors, agents i distribuïdors de tot el món per convidar-los a formar part de la comunitat del Showroom de la 080. En aquest sentit, la resposta està sent molt positiva, ja que molts distribuïdors han vist reduïda la seva cartera de marques fruit de la crisi sanitària i econòmica que els ha fet perdre proveïdors, i necessiten noves marques per atraure l’interès de botigues i clients finals. La plataforma els ofereix un canal fàcil i segur per conèixer noves marques i presentar-les als seus clients.

Pel que fa a la vintena d’empreses expositores, sempre centrades en roba, bany i complements de moda de dona de segment alt, la participació al Showroom els dona visibilitat, la possibilitat d’aconseguir distribuïdors i agents per a diversos mercats de tot el món i una cartera de contactes per consolidar noves relacions comercials internacionals, a més de la seva integració en el 080 Barcelona Fashion, celebrat del 14 al 17 de setembre.

Temes modapremicatalunyapassarela080

Contingut relacionat

Eleccions 2021
Carregant...
x