Catalonia Talent

Catalonia Talent

Primera edició del programa d’Acceleració de Moda

30 de novembre de 2020

Articles - Economia

El Departament d’Empresa i Coneixement, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), ha posat en marxa aquest 2020 la primera edició del programa d’Acceleració de Moda que compta amb la participació de 10 marques de moda catalanes. El programa d’acceleració s’adreça a marques ja consolidades i amb projectes que s’identifiquen amb els grans reptes del sector, com la digitalització, internacionalitzció o economia circular.

Des del passat mes d’octubre i fins el març de 2021, la desena d’empreses participants a l’Acceleradora de Moda rebran formació i assessoramen individualitzat en els àmbits més rellevants de la gestió empresarial, de la mà d’instructors del màxim prestigi.

En aquesta primera fase s’han realitzat un total de 6 workshops: arquitectura de marca, a càrrec de Marc Morillas, CEO de la prestigiosa agència familiar de construcció de marca; product & supply, amb Paolo Riva, qui va ser CEO de Diane von Fürstenberg i Victoria Beckham; ecommerce i estratègia digital ha estat impartit per Nic Olivé, ex director mundial de l’àrea de retail de Mango ;  experiència a la botiga física, a càrrec de Damián Sánchez, director creatiu d’Atrezzo i ex-director creatiu de Mango; finance & governance, impartit per Sagra Maceira, qui va ser analista a Morgan Stanley i JP Morgan, i comunicació, amb Eugenia de la Torriente, actual directora de Vogue Espanya.

De forma paral·lela, cada empresa compta amb el suport d’un mentor, que l’acompanyarà durant tot el procés i l’ajudarà a dissenyar un pla d’acció individualitzat per al seu procés de creixement a curt termini. L’objectiu és mirar més enllà de l’actual context, marcat per la crisi de la Covid-19, per tal d’adaptar processos i estratègies amb una visió de llarg termini que faciliti a les marques assolir tot el seu potencial. A més de Nic Olivé –que té tant la funció de mentor com la d’instructor–, en aquest rol el programa compta amb Sergio Odriozola, consultor a Bain&Company i exvicepresident de Zalando.

Les empreses participants també compten amb un assessorament tecnològic adequat a les necessitats de cadascuna de les marques. En la primera edició dle programa, aquest servei va a càrrec de Josep Maria Sabadí, CEO de Pleasepoint i exdirector de Backend de EyeOS.

Temes modaartesaniacatalunya

Contingut relacionat

Carregant...
x