Catalonia Talent

Catalonia Talent

La marca catalana online ‘Cocunat’ ha innovat un desodorant que dura 7 dies

26 d'abril de 2021

Articles - Indústria i Territori

La marca de cosmètica online Cocunat, coneguda pel disseny de productes lliures de tòxics, ha creat un nou desodorant que té una eficàcia de fins a set dies, depenent del tipus de bacteris que tingui cada persona. Batejat amb el nom d’Unbeatable, resisteix l’exercici físic i fins i tot les dutxes. L’efectivitat d’aquest producte nou s’ha aconseguit gràcies a l’àrea d’R+D, on la start-up hi destina un 10% del pressupost anual.

Es tracta d’un producte que té la mateixa textura que una crema i l’ingredient clau són les sals de magnesi del mar Mort. Aquestes sals aconsegueixen absorbir la suor, reduir l’olor corporal i controlar el creixement dels bacteris. Tots els ingredients són 100% naturals, com la resta dels seus productes de cosmètica, sent fidels al lema de l’empresa. La particularitat d’aquest desodorant és que s’ha d’aplicar després d’exfoliar la pell amb una esponja i s’ha de deixar absorbir entre quatre o cinc minuts.    

Cocunat és una start-up que es va crear el 2013 per distribuir marques de cosmètica toxic free, però al 2017 van començar amb la producció de productes propis. A diferència de moltes empreses, la marca catalana està vivint el millor moment en plena pandèmia, passant de facturar 4 milions a 32 milions en un sol any i, de 15 a 62 treballadors. Unbeatable es va esgotar tan sols 48 hores després del seu llançament al mercat i ja van per la tercera reposició; inclús hi ha llista d’espera. El producte està sent un èxit i la marca ja ha patentat la fórmula.

Temes innovaciócosmèticaCocunatdesodorantstart-up

Contingut relacionat

Carregant...
x