KBOX SalesTools ha aconseguit tancar la segona ronda d'inversió per un valor proper als 200.000 euros. L'ecosistema d'innovació Oryon Universal ha liderat la ronda. Aquesta segona injecció de capital suposa per a KBOX un increment de valoració del 50% respecte a la seva primera ronda, tancada el 2020, i permetrà a la startup el desenvolupament de la seva tecnologia i la consolidació del seu producte al mercat.
KBOX és una startup amb seu a Barcelona que ha desenvolupat una plataforma d‟anàlisi de vendes dissenyada per incrementar la rendibilitat comercial de les empreses. Gràcies a una metodologia pròpia, basada en intel·ligència artificial, aporta a les corporacions i PYMES informació precisa sobre què vendre, a qui vendre i com vendre els seus productes i serveis.
"Intentem simplificar els processos d'intel·ligència de vendes", explica Lluís Vilella, CEO i fundador de KBOX SalesTools i amb experiència de més de 20 anys en consultoria a PIMES espanyoles. La companyia aspira a evolucionar els sistemes actuals d'anàlisi de vendes, per “ajudar les empreses a prendre decisions i establir estratègies que permetin un retorn de la inversió a curt termini”.
Vilella ha destacat d'aquesta ronda el suport rebut per part d'Oryon Universal: “Els objectius i la filosofia d'Oryon s'acomoden a la perfecció amb els de KBOX, per això estem convençuts que ens ajudaran a establir unes bases sòlides per assolir les fites de creixement i expansió de la nostra companyia”, que són, a mitjà termini, situar-se com a líder nacional en el camp de la intel·ligència de vendes i, a llarg termini, consolidar-se al mercat europeu i llatinoamericà.
Amb aquesta nova operació, Oryon Universal reforça el seu paper com a suport a startups en fases seed que volen impulsar-ne el creixement, en aquest cas en l'àmbit de la intel·ligència de vendes. "L'aposta per KBOX respon a una clara estratègia d'oferir a les corporacions una metodologia d'anàlisi de vendes fins a la data desconeguda, millorant la informació sobre la qual prendre decisions comercials amb una eina única al mercat", explica Víctor Giné, CEO de Oryon Universal
KBOX SalesTools és una empresa especialitzada en el desenvolupament de sistemes d'anàlisi específicament dissenyats per a Intel·ligència de Vendes.
Provinent del món de la consultoria, amb més de 20 anys d'experiència acumulada en els àmbits del màrqueting i la venda, KBOX SalesTools s'ha basat en aquest coneixement per desenvolupar KBOX Sales, una plataforma integral d'anàlisi per a Intel·ligència de Vendes que té com a finalitat convertir les dades en visió i coneixement pràctic i efectiu per incrementar la rendibilitat comercial de les companyies.
La seva missió és proporcionar sistemes d'anàlisis precises que aportin informació fiable per prendre les millors i més eficients decisions comercials. La visió de KBOX SalesTools és contribuir activament a l'evolució dels sistemes d'anàlisi de vendes actuals, proporcionant a les pimes solucions de fàcil implementació, accessibles i amb un ràpid retorn de la inversió.