Catalonia Talent

Catalonia Talent

FGC Turisme enceta la temporada d’hivern apostant per la digitalització, la sostenibilitat i el territori

16 de novembre de 2021

Articles - Logística

Les estacions de muntanya de la divisió turística de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya treballen per tenir-ho tot a punt per a la pròxima temporada d’hivern. Durant la presentació de les novetats de la temporada 2021-2022, la presidenta d’FGC, Marta Subirà, ha comentat que està previst que els sis dominis esquiables engeguin la temporada d’hivern entre finals de novembre i principis de desembre: Espot i Port Ainé, el 26 de novembre; La Molina, Vallter i Boí Taüll, el 27 de novembre; i Vall de Núria, el 4 de desembre, sempre que les condicions meteorològiques ho permetin.

Aquest hivern arribarà carregat de bones experiències a l’alta muntanya, on les persones visitants podran viure una temporada en plena natura, on practicar esport a l’aire lliure, ja sigui esquiant, fent snowboard o, fins i tot, passejant a peu o amb raquetes. A més, segons Marta Subirà, “les sis estacions comptaran amb noves propostes lúdiques, esportives i culturals per a tots els públics, com a exemple el viatge en Telefèric de Vall de Núria, que aquest hivern està inclòs en la compra del bitllet del Cremallera; les exposicions '90 anys d'història. El Cremallera de Núria' i 'Tots podem ajudar el Gall Fer', de Port Ainé; el nou teleesquí Puigfalcó i la nova pista Ginebrell de Boí Taüll; o el nou aparcament de Port Ainé a la cota 2.000, que ajudarà a descongestionar els accessos”.

Transformació digital

Amb l’objectiu de millorar el servei i l’experiència de les persones visitants, les sis estacions de muntanya d’FGC Turisme treballen en la transformació digital de les seves instal·lacions. En paraules de Subirà, es pretén “fer la vida més fàcil als clients i, per això, ja fa temps que portem a terme la transformació digital, que es tradueix en avantatges tangibles, com són els projectes de ‘Taquilles 0’, pel qual busquem aportar comoditat, millorar el servei i l'atenció al client i fer fàcil l'accés de visitants a pistes i els trens amb menys esperes”. Amb d’aquesta iniciativa, FGC Turisme avança cap a un nou model de venda automatitzada de forfets i bitllets a les estacions.

En aquest sentit, s’han instal·lat noves màquines de venda i màquines de recollida de forfets, innovació que es traduirà en menys temps d’espera per part de les persones visitants i en el reaprofitament de forfets amb la targeta PiriNeu365. Per tant, es reduirà significativament l’ús de paper. Gràcies a aquest progrés, els serveis de les estacions i el procés de compra de productes és cada vegada més còmode i segur. A més, amb l’automatització de la major part de les operacions de compra-venda es podrà oferir una atenció més personalitzada als punts d’atenció al client i a les oficines de les estacions

Contingut relacionat

Carregant...
x