Catalonia Talent

Catalonia Talent

El Barça i la Generalitat renoven la seva aliança per impulsar la marca Catalunya al món

25 de juliol de 2024

Articles - Esports

El FC Barcelona i el Govern de la Generalitat han renovat la seva col·laboració per promocionar la marca Catalunya a escala internacional durant les properes quatre temporades (2024-2028). Aquest acord, signat pel conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, i el president del FC Barcelona, Joan Laporta, destaca la campanya "Feel the Colors" com a eix central per projectar la relació entre el club i Catalunya.

Les accions de promoció incloses en el conveni començaran durant la gira d’estiu del conjunt blaugrana, on la marca turística Catalunya serà visible en diversos suports gràfics com els polos dels jugadors, tanques en els camps d’entrenament, i fons de les rodes de premsa. A més, la destinació es promocionarà al mercat nord-americà a través de la nova plataforma de streaming del FC Barcelona, Barça One.

L’objectiu d’aquesta aliança és millorar el posicionament de Catalunya d’acord amb el model turístic definit en el Compromís Nacional per un Turisme Responsable. Es promou un turisme que generi impacte positiu, amb arribades desestacionalitzades, augment de la despesa turística, millor distribució dels fluxos turístics per tot el territori i diversificació de l’oferta.

Joan Laporta, president del FC Barcelona, ha destacat que "amb aquest acord, el Club reafirma la seva voluntat de continuar sent ambaixador de Catalunya al món, amb orgull, perquè el Barça és una de les institucions catalanes més estimades a nivell global". Ha afegit que aquesta entesa permetrà reforçar les sinergies amb agents socials, culturals i econòmics d’àmbit internacional, mantenint la projecció global del Barça i Catalunya.

A més de les accions durant la gira d’estiu, s'organitzaran presentacions a Nova Jersey coincidint amb el partit entre el FC Barcelona i el Reial Madrid al Metlife Stadium. Una d’elles, organitzada per l'Agència Catalana de Turisme (ACT), buscarà incrementar l'interès per Catalunya com a destinació turística entre agents de viatges i operadors turístics americans. La segona, liderada per ACCIÓ, pretén posicionar Catalunya com a destinació d’inversions entre empreses nord-americanes.

Alexander Simoni

Contingut relacionat

Recorda el futur
Carregant...
x