Catalonia Talent

Catalonia Talent

Camaleonic Analytics crea un software per analitzar l'impacte publicitari en esdeveniments esportius

7 de juny de 2021

Articles - Tecnologia

L'startup catalana, creada pels germans Oriol i Gerard Esteban, ha desenvolupat una tecnologia que extreu les imatges publicitàries d'escenaris audiovisuals i determina quant temps ha estat la marca enquadrada, la nitidesa que té o l'espai que ocupava. El software està basat en la intel·ligència artificial i analitza l'impacte real de la publicitat en esdeveniments esportius.

Camaleonic Analytics permet que els anunciants i organitzadors dels actes sàpiguen de manera molt precisa l'impacte de la marca publicitària en cada espai on es trobi. El cofundador de l'empresa, Oriol Esteban, afirma que cada companyia coneix "en temps real com està funcionant perquè pugui optimitzar la inversió i comparar-se amb altres patrocinadors".

Els algoritmes desenvolupats per Camaleonic Analytics suposen una reducció del temps respecte al mètode tradicional. L'anàlisi manual pot portar a realitzar un procés d'entre quinze dies i sis mesos. El mètode de l'empresa catalana aporta valor afegit, per la reducció dels temps, i també ajuda a les companyies a invertir millor en publicitat.

Camaleonic Analytics compta ja amb clients nacionals com internacionals. Esteban destaca que "La tecnologia que hem desenvolupat té un factor d'escalabilitat molt rellevant: podem analitzar tots els espònsors de qualsevol esdeveniment del món des de Barcelona, sigui en directe o en diferit". Treballen en la tecnologia que permet segmentar els anuncis segons criteris geogràfics per mostrar, de forma virtual i en un mateix espai, diferents marques per l'audiència de cada país.

Temes Camaleonic Analyticspublicitatesdeveniments esportiusalgoritmesintel·ligència artificial

Contingut relacionat

Carregant...
x